۱۶ اسفند ۱۳۹۴ بازدید 4090
روزنامه کار و کارگر,خانه کارگر, جهان اقتصاد: جشنواره فروش بازار مبل کاسپین،خلیج فارس و پاسارگاد

روزنامه کار و کارگر,خانه کارگر, جهان اقتصاد: جشنواره فروش بازار مبل کاسپین،خلیج فارس و پاسارگاد

 

                                                                 روزنامه کاروکارگر و جهان اقتصاد :

 

    به گزارش آکاایران سه برند بزرگ ایرانی بازار مبلمان یافت آباد شامل مجموعه های کاسپین,خلیج فارس و پاسارگاد با یک ایده جدید خلاقانه و ملهم از هنرمندان اروپایی , جشنواره فروش خود را آغاز کردند.بنا به این  گزارش مشاور تبلیغاتی این سه مجموعه با اشاره به این ایده جدید که طی یک کمپین برپایه   تبلیغات کمپانی بزرگ خودروسازی آلمان شکل گرفته است گفت: شعار کمپین  تبلیغاتی "مبلو بخر ,اخمو ببر"  که این روزها در همه جای شهر تهران به چشم می خورد، با هدف ماندگاری جشنواره فروش است ,که از  سوی سه مجموعه فعال در عرصه مبلمان ارائه شده است.منظور از واژه" اخمو" در این  تبلیغات این است که برندگان این جشنواره در عین اینکه دچار مسرت و خوشحالی هستند ،سر آخر "اخمو"یا همان جایزه ویژه که خودروBMW   سری 3 است را با خود به خانه می برند.وی اضافه کرد :این ایده  هوشمندانه با شعار      ( مبل بخر..اخمو ببر ! )باعث می شود مخاطبان این تبلیغ همواره در یاد داشته باشند که  سه برند صاحب نام بازار مبلمان،در این جشنواره نه تنها در پایان هر هفته  ده ها جایزه به برندگان اهدا می  کنند, بلکه در قرعه کشی نهایی یک دستگاه خودرو را به برنده مرحله پایانی  تقدیم خواهند کرد .

 مدیر بازار مبل پاسارگاد نیز گفت: در این جشنواره پکیج کاملی از تمام محصولات مورد نیاز مردم در سه مجموعه آماده شده ومبلمان ،فرش،سرویس خواب و محصولاتی از این دست معرفی می شود, تا بنا به سلیقه و بودجه مورد نظرشان  کالای خود را تهیه کنند.


 

۱۶ اسفند ۱۳۹۴ بازدید 4090
منوی دسترسی